Fannys blogg

Alla inlägg under september 2013

Av Fanny - 30 september 2013 19:38

Hade helt ärligt glömt bort bloggen ett tag. Har övat på programmet. L:e med Hanna. Slutade halv 4. Och direkt efter middagen, då Hanna hade gått hem. Då var det packning. Är ju borta hemifrån imorgon. Nästan 24 timmar.... Ahhh. :D Nej, men det är i en liten stuga hela klassen sover över i. Så mysigt. Men mycket ska packas. Det är extra grejer, regnkläder, mjukiskläder, hygienartiklar...Osv... Nu ska jag sätta mig, ville inte att bloggen ska stå tom. Funderar just nu på om jag ska flytta... Igen. Jag trivs så bra här. Men vet inte. Inget som är bestämt. Jag och min kompis har nämligen haft en blogg på blogg.se. Så ska testa att blogg där med den här också då. Det här är min egna. Vad jag tycker så kan man ha flera bloggar. Men jag vill helst ha en jag är mer aktiv på en mindre. Och vi tar det där någon annan gång. Jag ska skriva lite snabb inlägg. Och glöm inte #Smilley!


  

 



Av Fanny - 30 september 2013 14:00

Bara för att jag driver en mindre blogg betyder det att jag inte kan skapa något liknade som Nellie gjorde. Jag hade tänkt starta något helt annat. Det är liknade. Men inte riktigt. Det är något vi har pratat om i stallet. Om hur vi andvänder smillisar. Här är en liten kort introduktion om min grej, JAG startar.

 

Jag hade tänkt att starta något som heter #smilley. Varje gång du tycker du gör en smilley som du själv tycker är snäll och är medveten om det. Taggar du #smilley

 

Meningen med taggen är att vi ska bli mer medveta om hur vi andvänder våra smilleysar. Vad och hur dom påverkar, så när du är väl medveten och tycker att det är med välmening. Och för att du ska ha trott rätt. Så ska du få tillbaka  taggen #smilley. Och då betyder det att personen tycker samma sak om din smilley. Nu ibörjan, när alla inte förstår, kan man ju skriva i kommentaren inom parantes vad man ska göra, så får personen bedöma. 

 

Så... Så fort du tänker göra en smilley, och om du tror den är bra. Varesgod, tagga! Bättre förklaring kommer. Är ni redo kör!

 

   

Av Fanny - 30 september 2013 11:15

Hade tänkt delat med mig utav en video som är en verklig HERO för katten! 


Av Fanny - 30 september 2013 08:26

Japp. Jag laddar om till övernattning på tisdag till onsdag. Idag ska det trännas på program som jag ska cykla och hämta direkt efter skolan. Och jag ska göra lite läxor om jag hinner. Iallafall ny vecka. Jag behåller mina mål från dom senaste veckan. Att koncentrera mig och jobba. Jag tycker inte att jag jobbade så bra som jag ville. Så jag behåller det denna veckan.
Nu ska jag strax gå till skolan. Jag uppdater mer senare

Spanska ridskolan

Av Fanny - 29 september 2013 19:15

Nya tag, ny vecka, allt startar imorgon. På Tisdag, ingen ridning, övernattning med klassen. Så dålig uppdatering från mig live. Men jag ska skriva lite inlägg, slutar 5, börjar 8. Och sen på Onsdag blir det lugn dag. Slutar efter lunchen i skolan. Sen hem och blogga till er. Men det tar vi då.


Imorgon tar jag en tur till stallet, ska hämta ett program och fulla i mina önskehästar. 


  1. Sandor   
  2. Darco   
  3. Cayenne   
  4. Champion  

Så någon utav dessa hästar bilir det nästa söndag. Så ska fylla i det imorgon. Sen öva på programmet. Nu ska jag skriva inlägg som vanligt, läsa en bok, kolla in läxor vi har. Det tror jag ska göra nu. Men vi hörs som vanligt imorgon med uppdateringar. Ska göra så gott jag kan med live update. Sen hur det blir med tidsinställda, det får ni kolla i själva. ;D


 

Kanske min sjärna!


Av Fanny - 29 september 2013 14:18

Ja... Var på lite iriterat humör. Men nu är jag på bättre humör iallfall och ska iväg och fira min farmor. Fyllde år igår. Grattis till henne! Och idag Nellie!

Jag har på mig ett typ stickat outfit. Och sen sne tofs. Ni kan kolla på bilderna.

Av Fanny - 29 september 2013 12:36

En morgon kräm från nivea. Köpte den på city gross för typ 30kr.

Av Fanny - 29 september 2013 11:15

Det var en jätte kul kväll igår. Helt magiskt. Vi hade jätte bra platser. Mitt framförallt. Bättre, vi fick första hands biljetter till one directions extrakonsert. Freaking HAPPY! Vill ni veta mer? Det är 7 dagar kvar tills programträningen. Jag vet fortfarande inte vilken häst jag ska ha. Antaligen tänker jag på Champion. Men det lutar ändå på Cayenne. Eller Darco, en annan häst i stallet. Månnga sprida tankar. L:e programet ska ridas och pengar ska betalas in snarast. 


Jag ska öva in programet och kolla in allt annt också lite extra. Jag ska ladda upp någon utav dom vidoerna jag filmade. Dax att börja. Vi höres. 


 

Champion

Ovido - Quiz & Flashcards