Fannys blogg

Alla inlägg under november 2013

Av Fanny - 30 november 2013 22:58

Av Fanny - 30 november 2013 18:33

Jag hade tänkt starta en ömröstning ikväll. Den kommer vara uppe ungefär 1 och en halv månad . Sen har jag lite andra planer kring bloggen. Frästen ser ni att jag bytt bakrund. Den kommer inte se ut såhär. Men tills vidare. Ska fixa det snart. Men som sagt inte bara det... Nyfykna. Jag också!!!!!

Någon som har tips på film? Hade kanske tänkt slå på en film...

Haha kolla fisken! Nöjd fotograf!!!

Brb

Av Fanny - 30 november 2013 13:33

Kommer snart uppdatera mer. Men håller på att tricksa lite... 


 

Av Fanny - 29 november 2013 20:29

1 dag kvar till första advent.
4 veckor till jul.
2-3 veckor till lov.

Det lär bli grymt!

Av Fanny - 29 november 2013 14:06

Slutade 20 min tidigare, jag som var trött, jag som var helt slut  blev överlycklig när jag slapp mentorstid. Okej, uppdaterar mer sen. Vill kolla lite tv, tills jag inser att jag tycker det är tråkigt. :)


   

Av Fanny - 29 november 2013 08:22

Uch

Av Fanny - 28 november 2013 19:55

Uppdateringen har inte varit bra, och inte för att bilderna är så passande så känner jag mig nöjd med mitt jobb som bloggare. Jag har bloggat 10 månader exkat idag. 10 månader! När jag blogat exkat ett år ska det firas. Ni kommer bara dööö. Planerna ser ut så som:


  • Tävling.
  • Massa inlägg.
  • Bilder ni inte sätt.
  • Nya grejer.
  • Ett år som bloggare. 

Japp, en typ av tävling kommer upp. Och jag har planer. ALLA somvarit på min blogg och kommenterat. Speller ingen roll varit. På den här portalen eller någon annan. Det är bloggen och bloggandet som räknad. Jag ska kolla in på alla kommentera och säga hej hej! Besökar rekord. Se om någon kommer ihåg den här bloggen. Om 2 månader! Då börjar vi mitt andra år som bloggare. Jag förstår varför Nellie känner sig glad över att börja sitt femte. 


Vi lär hos av felen, och allt kan inte bli rätt på 10 sekunder.


 

Jag är redo, är ni?

Ovido - Quiz & Flashcards