Fannys blogg

Alla inlägg under januari 2014

Av Fanny - 31 januari 2014 07:16

Vad skönt att äntligen vara tillräckligt frisk för att gå till skolan. Idag ser planen ut som så att vi börjar med ett litet utveckligsamtal 1 timme innan skolan börjat. Toppen! (Not) Efter skolan antingen går jag med någon kompis hem. Eller så går jag till lill stan som de nu heter. Ska köpa små prylar typ som suddigum, penor, penväsare. Eller egentligen det mesta som har med skolan att göra. Sen är de ju Fredag!! På Måndag har vi studidag tror jag och hela veckan slutar vi 1. Måste verklihen hitta ett något som bryter mönstret.

Jag har börjar med videofyme som jag hade innan men slutatde. Men nu lägger jag äntligen upp videor. Dom videorna är lite... Ovanlig. Men jag ska kolla vad jag heter så ni kan följa mig där.

Vi hörs under dagen

Av Fanny - 30 januari 2014 08:59

Rubriken talar! Det blev besökarereckord i Tisdags! Jag är jätte glad och det könns jätte kul att börja på ett till år som bloggare. Det år tyvärr väldigt tråkigt att jag är sjuk. Jag mår bättre idag men stannar hemma idag också.

Av Fanny - 29 januari 2014 12:18

Sorry för jag inte uppdaterat men jag är magsjuk. Så ni får vänta tills jag blir frisk.

Av Fanny - 28 januari 2014 20:30

Okej, vissa grejer har inte kommit igång ordentligt på bloggen. Jag ska bland annat börja redigera bilder lite bätte, och så kommer även uppdateringarna se ut ibland också. Då jag uppdaterar i bilder, på olika sätt skriver i bilderna. Om man kan säga så. 


Nu undrar jag iallfall vad jag ska göra för att bloggen ska få lite följare. Jag tycker det är kul att blogga, men det skulle var kul tt få ännu er respons tillbaka, allt för att kunna göra lite roliga tävlingar som kan hjälpa er att lyfta fram era bloggar, och roliga bloggar att läsa. Jag läser några bloggar som inte har miljoner vissningar, jag läser lite olika bloggar som jag tycker är bra och jag vill gjärna hitta mer bra bloggar. (Kommentera, läsaer allt)


Jag undrar om jag ska behöva bli känd för att få lite läsare, jag är verkligen ingen som strävar varje dag och natt att bli känd inom bloggning. Men jag skulle verkligen vilja få lite mer aktiva läsare som kanske vill ställa lite frågor på kanske kommande frågestund.


 

Av Fanny - 28 januari 2014 17:28

Av Fanny - 28 januari 2014 17:00

Hade tänkt skriva ett skriva ett "sånt här" inlägg igen. Där jag skriver vart jag vill komma inom ridsporten. Senaste gången jag skrev ett sånt här... Jae... Vi tar det någon annan gång. Ska faktiskt ta och kolla igenom om jag lyckas med mina mål. 

 

Det HÄR skrev jag senaste gången.

 

Inom Dressyren.

*Kan jag genast strycka förbättra min sits. 

 

*Bygga upp muslker, det suddades ut i mina tankar, och jag satte upp nya mål. Det ändrades till att någolunda forma hästarna jag rider. Och det kan jag också stryka. Tycker dom senaste gångerna att det gått väldigt bra. 

 

*Bygga upp MAGMUSLKER, tar jag tillbaka. Serriöst, orkar knapp en situp. Eller nej, inte ens 1. Okej, vi startar med en situp varje morgon. KÖR!

 

Inom Hoppningen.


Det här kan stykas.

*Min sits

*Någolunda kunskap om vägar, läng, steg osv.

*Höja hindret

Hoppa bannor


Nya mål

* Hoppa mer banor

* Hoppa högre.

 

Blev lite huller om buller. Men mina små mål, och saker som kan strykas från gammla mål visar utväckling, sakta men säkert. 



 

 

 

 

 

 

Av Fanny - 28 januari 2014 16:12

Nu ska jag skynda mig att äta en pirog. Och sen ska jag byta om och ta mig till stallet. Det är en glad tjej här!

Ovido - Quiz & Flashcards