Fannys blogg

Alla inlägg under december 2013

Av Fanny - 31 december 2013 23:55

Sista inlägget 2013. VÄLLKOMEN 2014!

Av Fanny - 31 december 2013 23:07

Detta året vill jag verkligen tacka alla mina kompisar en extra gång i ett inlägg. Dom har stöttat mig så otroligt mycket. Nästa år ska jag verkligen vara noga med att tacka er ännu mer och berätta för er vad ni faktiskt gjort för mig. Även fast jag tycker att dom senaste veckorna att jag hamnat fel bland kompisar så har verkligen några utav dom extra verkligen hjälpt mig att komma rätt igen. Och det är de som betyder så mycket för mig just då. Något som gör mig glad över att jag faktiskt har några som er. Har inte hunnit stannat upp ett tag och tänka men... På 1,5 år har jag fått riktigt riktigt bra kompisar jag trvis med. Tillsammans med en riktig klass som jag känner mig 100% på. Ni betyder så mycket även fast ni inte får höra det ofta.

Började med att 30 blev 15. Och nyare kompisar blev tillslut 20. Alla kan vara med varandra och ingen blir ensamm. Kille/tjej har ingen betydelse o som jag ser det finns det inga grupper. Här är alla med alla. Och det är så starkt mellan alla. Det finns nog inte en ända en som sitter i ett hörn och är ledsen utan att veta det finns folk som bryr sig och kommer och tröstar. Det finns alltid någon att skratta med och vet ingen som sitter ensamm och gråter tille. Kärleksfilm utan att ha någon axel att stödja sig mot. Inte nog med det så har jag fått ännu starkars band med vissa utav er som är med en klasskamrater. Riktiga vänner som följer med hem och äter popcorn, går till stan för att fika eller att gå att prata med.

Det finns också ett par sjukt starka vänner jag träffar både i skolan och i stallet. Åldern spelar ingen roll. Det är ni som person. O oavsett om ni går i skolan eller i stallet så är ni alltid samma person och stöttar mig lika mycket som ni skulle vara min egna familj.

Love you frendos!

Av Fanny - 31 december 2013 21:23

Ni som hade tänkt se mig i en tajt klänning på nyår, tyvärr det här är det ända ni får se. ;)

Myser med familjen och skrattar åt gamla minnen. Inte mer än så får ni i uppdatering men det funkar ändå....


Av Fanny - 31 december 2013 17:38

Några små timmar kvar på 2013. Det räknas ner. En liten lyktar vad vi bjudit på. ;)

För 2014 sätts nya mål upp, planera allt som ska göras för att nå upp till det. 3 olika grejer. Skolan, stallet och bloggen. Där imellan kommer vänner och att vara social med dom. 2014 är för mig varmt vällkomen.

Av Fanny - 31 december 2013 12:59

Idag var han helt perfekt. Har förståelse för att han är tidigare inskolades till travhäst och att han inte har så stor respekt för skänkeln. Men han var över mina förväntningar idag. Ett litet joggings pass blev det iallafall och han var hur duktig som helst. Det är inte helt lätt att rida en travhäst så jag är faktiskt väldigt nöjd. Filmen kommer upp när jag kommer hem. Alla bilder och videor som tas kommer komma upp. När jag kommer hem. Imorgon ska jag rida Manne vid 12 tiden. Och innan de hoppas jag även på ett pass med Ecco igen. Men åker dit för att mocka och fixa mat. Inatt är det nyår. Vi aka inte göra så mycket. Äta gott o vara med varandra. Gott nytt år på er!

Av Fanny - 30 december 2013 21:04

Har inte haft tid att blogga. O sen när jag väl ska så funkar det inte. Åhh man blir ju iriterad. Idag var jag och sa hej till Ecco o var och sa hej till Tura också. Imorgon bittigt ska jag rida Ecco o få en liten lektion utav mamma. Eller det är vad jag hoppas på. På nyårsdagen så är det uteritt med Manne. Inget krävande.

Nyår imorgon. Hej då 2013 och vällkomen 2014. Så vällkomen så. Men lite grejer att ta i tu med som känns lite sådär. Annars har jag mycket att se framemot. Vet inte vad men det känns sjukt bra inför 2014. Nu ska jag snarr hoppa i sängen faktiskt. Känns väldigt bra att vara pigg till imorgon. O hoppad väl på bättre bloggning? Jadå. Hoppas så. Leverera ni då?

Ovido - Quiz & Flashcards