Fannys blogg

Direktlänk till inlägg 28 april 2014

NÄTMOBBNING #2

Av Fanny - 28 april 2014 21:00

För mig är de alltid svårt att börja på ett sånt här inlägg. Det känns som det finns 4384394354345 olika sätt att välja ett ord, en mening som börjar bra. Sen måste man skriva satt ingen uppfattar fel. Om man är en stor bloggare, har man säkerligen mer erfaraenhet. Men ändå är de dom som ofta får höra att det är fel de man skrivit.

Stor bloggar med mer efarenhet om nätmobbning ect. får oftare höra att de är fel.

För mig är de självklart att de inte trillar in 100 kommentarer varje dag. Det är heller inte vanligt för mig att ha 10 000 skrikade fans vart jag än går. Men det trillar in en trevlig kommentar då och då. De gör de. Men aldrig har jag få höra att jag är ful, skriver fel, att jag inte ska träna osv. Jag och flera andra håller med storbloggare som Nellie. Kränkade och otilllåtliga kommentarer är fel och borde inte finnas!Ändå är de hon med flera stora bloggare, som får ta emot hat som trillar in VARJE DAG!

Ibland önskar jag att jag kunde hoppa in och istället vara den som också fick lite skit. Inte för att det någonsin skulle vara kul (!), utan för att dem större bloggarna ska få en paus.

Jag och många fler tycker det är fel med nätmobbning. Ändå får vi inget hat, utan dom större bloggarna får ta allt hat och allt sk*t. Inte nog med att dom får hat runt deras åsiker, utan hur personerna ska leva sitt egna liv. Jag vill verkligen vara någon som kan trösta dom som får ta emot allt hat. Berätta för dom hur j*vligt starka dom är som tar allt hat!


Jag funderar om jag skulle stått där Nellie är idag.

200 000 personer, minst läser hennes blogg varje dag. Hon får läsa hat varje dag, har 3 hästar på hennes gård som hon tränar och tävlar aktivit med. Kompisar, Mtv alla möten fram och tillbaka till Sthm. Grymt jobbt, hon förkännar sin plats utan så mycket hat. 

Måste samtidigt i de här inlägget skriva om Jakob. Www.detvarmindag.se . Tycker han verkar vara en grym personen och stöttande. 


Snälla, låt henne och alla leva sitt liv!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny - 8 maj 2014 19:09

 Kod för att importera min blogg till Nattstad: 1685980397 

Av Fanny - 7 maj 2014 20:49


HEJ DÅ BLOGGPLATSEN! Kommer trolgtvis inte flytta tillbaka. Eller ja... Skiva mer här. Alla inlägg och allt kommer vara kvar. Om ni inte desperat kommenterat o kommentarsfället att jag ska flytta tillbaka så.... Nu börjar vi på något nytt på natts...

Av Fanny - 5 maj 2014 08:16


Under den här tiden blir mina veckor väldigt enformiga... Jag pluggar, jag är med kompisar och jag är i stallet 2/veckan. Jag går ut och går med Wilma ibland också. Det händer inte mer. Och bloggen blir välsigt enformig eftersom jag heller inte har m...

Av Fanny - 4 maj 2014 12:21

Dagen har ju redan börjat, bloggen har visst inte vaknat ännu. Serrilst, finns verkligen inte mycket att göra en tråkig dag som denna. Kallt är de verkligen & har tillochmed träffat på lite hagel... Usch... Jag var ju i lill stan här om dagen... I...

Av Fanny - 3 maj 2014 15:58


Har drygt 50 sidor kvar in mkn bok nu. Ny städat rum och hat varit förbi lill stan en sväng och köpt godis mm. Hoppat studsmatta, varit ute en runda med Wilma. Men bara en liten runda. Känner mig ganska duktig och ganska fet. Så får hoppa lite stutts...

Ovido - Quiz & Flashcards